gebruik van deze site

Overige onderwerpen, niet direct GPA (ziekte van Wegener) gerelateerd.
Plaats reactie
hanneke nort

gebruik van deze site

Bericht door hanneke nort » 23 feb 2012 10:46

Waarom wordt er zo weiig gebruik van deze side gemaakt?
Hilda

Re: gebruik van deze site

Bericht door Hilda » 04 mar 2012 22:58

Hallo Hanneke

Zelf probeer ik regelmatig te reageren en/ of te posten. Ik ben het met je eens dat er wisselend gebruik van wordt gemaakt.
Aan de ene kant zou ik het forum intensiever gebruikt willen zien, er zouden toch een hoop vragen moeten leven onder de patiënten met vasculitis. Aan de andere kant voel ik me ook wat geremd omdat ik er geen internet-theekransje van wil maken (sorry dat ik me zo uitdruk, maar ik hoop dat jullie me begrijpen ;) )
Voor mij hoeft niet idere scheet die dwars zit op de site en dat zie ik hier tot dusver trouwens ook niet gebeuren.
Heb je zelf een idee wat je mist, waarom je deze vraag stelt????

groeten, Hilda
Ed
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Ed » 08 mar 2012 16:47

Waarom wordt er zo weinig gebruik van deze side gemaakt?
Sinds de start van dit forum (augstus 2010) zijn er meer dan 250 berichten gepost! Dit heeft mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen. Als ik de bezoekers statistieken bekijk dan wordt er heel veel gezocht op bepaalde zoektermen - denk aan, GPA, ziekte van wegener, medicijnen, bijwerkingen, hoe nu verder etc etc - en komt het merendeel van de bezoekers binnen via een google zoekopdracht. Ook via de link die op de website van vasculitis.nl staat komen veel bezoekers binnen. Hoe bekender dit forum gaat worden hoe meer er gepost zal gaan worden. Maar het belangrijkste vind ik dat mensen verhalen en tips kunnen lezen en daar hun voordeel mee kunnen doen of een stukje (h)erkenning er in zien.

Ik heb nog steeds een afspraak staan met de Friedrich Wegener stichting om eens te kijken hoe we de zaken kunnen structureren cq op elkaar laten aansluiten. Ik zie de toekomst voor dit forum dan ook zonnig in!

Ed
JosB

Bericht door JosB » 19 mar 2012 18:07

Ed,

Heb de link op vasculitis.nl gevonden. Zou mooi zijn als er op de pagina zelf een directe link zou komen onder de kop "forum". Heb in het verleden begrepen dat de mensen achter vasculitis.nl geen voorstander waren van een forum vanwege de oncontroleerbaarheid? Vond dit toen wat achterhaald maar goed het begin is er.
Ed
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Ed » 22 mar 2012 01:17

Ik heb de voorzitter een e-mail gestuurd om een keer met elkaar van gedachten te wisselen over het forum vs Wegener stichting. Het zou mooi zijn als de Wegener stichting aandacht gaat besteden aan het forum zodat deze bekend wordt bij een grotere groep patiënten/mantelzorgers.

In het verleden heeft er volgens mij een stuk in de Wegenerwijzer gestaan omtrent het forum en de angst voor niet medische onderlegde berichten. Daarom zou ook een van mijn wensen zijn dat er een medische vraagbaak op dit forum komt. Specifieke medische vragen gerelateerd aan vasculitis beantwoord door deskundige artsen.

Als anderen nog aanvullingen of ideeën hebben om dit forum nog aantrekkelijker te maken voor Vasculitis patiënten dan hoor ik dat graag!

Ed
kitty

Bericht door kitty » 18 dec 2012 10:21

hallo ed

ik zit een beetje te kijken op de site en komt dit bericht tegen
is er inmiddels al wat bekend wat de link betrefd via wegner naar deze site
Ed
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Ed » 05 jan 2013 00:19

Hallo Kitty,

Er is vorige jaar overleg geweest met de voorzitter, maar er zijn helaas nog geen vervolg stappen gezet.
Ik hoop dat daar dit jaar verandering in komt.

Ed
kitty

Bericht door kitty » 08 jan 2013 16:42

hai ed

ik hoop het wel dat dit gaat lukken
op 16 maart is er weer een landelijke dag ben van plan er heen te gaan
zal een balletje op gooien als ik iemand van de stichting treft
vind het toch wel fijn een site als deze
Plaats reactie