Stimuleer je zelfgenezend vermogen met Spooky 2 X Generator

Bronnie

Stimuleer je zelfgenezend vermogen met Spooky 2 X Generator

Bericht door Bronnie » 05 feb 2019 01:00

Sinds een aantal maanden behandel ik mijzelf met de Spooky2 X Generator. Ben super blij met deze mogelijkheid om de cofactoren die allerlei ontstekingsreacties veroorzaken te kunnen behandelen c.q. te elimineren en het zelfgenezend vermogen van mijn lichaam te stimuleren met bioresonantie. Het apparaat bevat zo'n 40.000 frequenties van ziekten veroorzakers en ziekten, maar ook nutrienten, mineralen, olien en andere middelen die heilzaam zijn voor je lijf en welbevinden.

Het is geen commercieel apparaat. Het is ontworpen door een groep mensen die wereld wijd hun kennis en talenten hebben samengebracht om een apparaat te ontwikkelen waarmee de leek op een vrij eenvoudige manier zijn gezondheid in eigen handen kan nemen. Aangezien het niet een commercieel bedrijf is, is het ook heel betaalbaar. Normaal gesproken betaal je voor dit soort apparatuur tienduizenden euro's. In dit geval ben je voor een paar honderd euro klaar.

Ik heb de Spooky 2 aanbevolen gekregen van mijn behandelaar die al 40 jaar met bioresonantie werkt en voor zijn clienten altijd op zoek is naar hoe zij zich zelf kunnen behandelen op een goede manier en met minimale investering. Ik kan het iedereen aanbevelen. Het vergt wel even wat uitzoeken maar op de website zijn talloze instructie filmpjes te vinden en heel veel informatie over allerlei ziekten en behandelingen.

Naast de Spooky 2 Generator x is er ook de Plasma Tube die in combinatie met de Spooky Central gebruikt wordt. De nieuwste uitvinding is de Scalar wWave welke werkt met quantum energie, en de Mira Mate. Er is een Nederlandse site spooky2.nl maar hier staat niet alle informatie op. WEl op www.spooky2.com en www.spooky2scalarwave.com
Plaats reactie