raad van bestuur AZM

Hier vindt je gearchiveerde berichten terug.
cor10459

raad van bestuur AZM

Bericht door cor10459 » 12 jan 2014 13:45

Het is voor mij nog steeds onbegrijpelijk dat een ministerie en inspectie niet ingrijpt in het functioneren van Raad van Bestuur AZM
Om mijn klacht te behandelen is er een hoorzitting geweest met een z.g.n. onafhankelijke commissie
Tijdens de hoorzitting werd er op diverse aangehaalde punten door de commissieleden begrijpelijk met het hoofd ja geknikt om zo mijn vragen/opmerkingen positief te bevestigen
Echter werd er geen uitspraak gedaan deze kwam achteraf
de uitslag was dat alles ongegrond werd verklaart
Nu ik achteraf verneem waar deze z.g.n. commissie uit bestaat begrijp ik goed dat het ongegrond verklaart is
O.A de aangeklaagde welke op de hoorzitting aanwezig vwas is de baas van de voorzitter van deze commissie en verder zijn diverse leden van deze commissie oud medewerkers van AZM
Dat mijn klacht gegrond was mag blijken uit het feit dat na tussenkomst van de nationale ombudsman raad van bestuur,na op de vingers getikt te zijn door de nationale ombudsman het genomen belijd moest gaan bijstellen
Uit alles blijkt o.a. reacties van raad van bestuur AZM dit niet voor 100% accepteert (zie/hoor uitspraken van de directie van raad van bestuur AZM (waar o.a. naar de patienten zelf gewezen word)
Wat stelt nu de huidige ONAFHANKELIJKE commissie AZM voor ??
Plaats reactie