Er tekent zich een nieuwe tactiek bij AZM af: U ontvangt tevoren een afspraakbevestiging bij een van de overgebleven ervaren klinisch immunologen, maar op de dag zelf krijgt u een onervaren internist die "toevallig vandaag" vervangt. Wilt u deze wisseltruc niet, bel dan de poli, ga niet akkoord met vervanging en verlang een schriftelijke garantie dat u de afgesproken immunoloog krijgt.
Overkwam dit u ook? Plaats hieronder een reactie en/of mail gedupeerdenazm@gmail.com
---
Dit is een bericht van het Meldpunt Gedupeerden AZM
Wisseltruc AZM: trap er niet in
Wisseltruc AZM: trap er niet in
Gedupeerde patiënt? Mail gedupeerdenazm@gmail.com
Re: Wisseltruc AZM: trap er niet in
Helaas heb ik deze "truc" de beide laatste keren ook mogen ervaren bij mijn reguliere controlebezoeken aan het AzM. Een jonge en klaarblijkelijk onervaren arts-in-opleiding vond het niet meer nodig om mijn bloeddruk te meten of urineonderzoek te doen(!!) want "het is toch de laatste tijd steeds in orde"
Gelukkig lijkt er ook weer licht aan de horizon op te doemen als ik de berichten rond prof. dr. Cohen Tervaert mag geloven.

Gelukkig lijkt er ook weer licht aan de horizon op te doemen als ik de berichten rond prof. dr. Cohen Tervaert mag geloven.