Prof. Dr. Cohen Tervaert

Je hebt het Churg Strauss syndroom, deel hier je ervaringen.
Plaats reactie
willie van herpen

Prof. Dr. Cohen Tervaert

Bericht door willie van herpen » 06 mar 2012 22:17

Ik heb te horen gekregen dat Prof. Dr. Cohen Tervaert weg is uit het AZM?
Is er nog iemand die daar meer over weet? Het is mijn behandelend arts en ben daar heel blij mee.
Ik heb het Syndroom van Churg Strauss en ben zo goed behandeld door de gehele staf (Dr. Van Paassen)dat het op dit moment super goed gaat. Ik kwam zwaar verwaarloosd aan per ambulance in het AZM waar de diagnose binnen een uur het Syndroom van Churg Strauss was en waar ik meteen met de behandeling begon. Na ca. 3 maanden opname was ik herstellende. Van mijn longen, conditie, kno-gebied heb ik nu nog veel last. Het is inmiddels alweer 7 maanden geleden dat ik de Reductiemap heb gehad en zit nu nog aan de prednison 10 mg en nog iets tegen een te hoge bloeddruk. Ik ben denk ik weer toe aan een kuur, maar dat laat ik nu aan Dr.van Paassen over. Het is jammer dat ze in Nijmegen in een 3-tal jaar niet tot deze diagnose zijn gekomen. Ik heb daar veel dieptepunten gehad maar had wel het idee dat de doktoren hun best hebben gedaan. Maar kan daar nu niets meer mee denk ik. Ik hoop zeker nog eens kontakt te krijgen met Prof. Dr. Cohen Tervaert. Deze man heeft mijn leven weer hoop gegeven en daar doet een mens het voor.Met vriendelijke groet,
Willie van Herpen
Schaijk
Wijmpje

Re: Prof. Dr. Cohen Tervaert

Bericht door Wijmpje » 11 feb 2013 14:50

Ja, heel jammer dat d'r. Cohen ter vaert het ziekenhuis moest verlaten. Was ook patiënt bij hem !
Ben nu uvergegaan naar d'r, van Paasen. Die het ook wel serieus neemt, maar je je went echt aan een d'r. En krijgt er toch een band mee, heel jammer.
Plaats reactie