mijzelf even voorstellen.

Stel je hier voor en lees of post over vragen die iedereen in het begin heeft: Wat is GPA (ziekte van Wegener), en hoe nu verder.
Plaats reactie
hanneke nort

mijzelf even voorstellen.

Bericht door hanneke nort » 19 jan 2012 18:31

Mijn naam is hanneke nort ben 62 jaar. Sinds 4 maanden weet ik,dat ik de ziekte van wegener heb.
Was heel erg schrikken,van een zeer actieve tante naar een leven als een kasplantje.
Ik kan er nog niet goed mee omgaan. heb ook de hulp ingeroepen van een psychologe.
Hoop via dit forum van medepatienten te horen hoe zij hiermee omgaan. Ik slik nu 2x1000mg
Cell Cept na een allergie van de Endoxan wat een ramp was. en 20mg Prednison. verder
calcium chew en carbasalaat calcum en ook nog co-trimoxazol dus medicijnen genoeg.
hopenlijk kan via julie kennis er beter mee omgaan en hebben we bepaalde gemeenschap-
pelijke handicaps. ben erg benieuwd.en nieuwsgierig.
JosB

Re: mijzelf even voorstellen.

Bericht door JosB » 22 jan 2012 15:16

Hallo Hanneke,

Welkom op het forum. Begrijpelijk dat Wegener naast de lichamelijke klachten ook gevolgen heeft voor de "geest". Ik heb het indertijd zo'n 16 jaar terug op kunnen vangen met behulp van familie en goede begeleiding vanuit mijn werkgever.

Goed dat je hulp van de psychologe hebt ingeroepen, hopelijk kan zij wat voor je betekenen. Mogelijk kun je via dit forum nog eens laten weten of je hier baat bij hebt gehad.

Sterkte!

Groet,
Jos
Plaats reactie