Zwanger worden

Alles wat met de aandoening te maken heeft.
Plaats reactie
Anne-marie1988

Zwanger worden

Bericht door Anne-marie1988 » 15 jan 2018 17:57

Hoi allemaal,
Mijn naam is Anne-marie, 29jaar en heb sinds 2015 de ziekte van Wegener/GPA.
Ik ben behandeld met een stootkuur Methylprednisolon en 3x een kuur Rituximab. Toen ik klinisch verslechterde en niet alleen mijn nieren maar ook mijn longen mee gingen doen, ben ik overgeplaatst naar het UMCG en kreeg ik opnieuw een stootkuur Methylprednisolon en over op Endoxan. Toen nog een poos Prednsion en van Endoxan over op Imuran. Later in remissie fase weer Rituximab en inmiddels bijna een jaar zonder medicijnen! Gelukkig nog steeds in remissie.
Nu wil ik heel graag zwanger worden. Ik vroeg mij af of er leden zijn die ervaringen hebben met ziekte van Wegener in combinatie met zwanger worden en/of zijn. En zwanger worden na het gebruik van Endoxan. We zijn het nu al een aantal maanden aan het proberen en wil tot op heden nog niet lukken.
Ben heel benieuwd naar ervaringen!
Groetjes Anne-marie
Bronnie

Re: Zwanger worden

Bericht door Bronnie » 27 mar 2018 11:38

Hallo Annemarie

Fijn voor je dat het beter met je gaat. Het is belangrijk te beseffen dat de ziekte van Wegener in feite geen ziekte is maar het gevolg van een opeenstapeling van ontstekingsreacties in het lichaam. Waarvoor allerlei oorzaken kunnen zijn. Zoals bacterien, schimmels, virussen, hormonaal disbalans etc. Dit kun je laten onderzoeken met een biofotonen of resonantie consult.

Het gebruik van cortisonen zorgt ervoor dat de cellen en het geheugen van de cellen op nonactief komt te staan. Er wordt als het ware een gat geslagen in de databank van het celgeheugen. Daar heeft het lichaam tijd voor nodig om van te herstellen. Ook tast prednison bij langdurige gebruik je gevoel en verbinding met je lijf en gevoelservaringen aan. Je kunt er door een disconnectie of zombie gevoel door krijgen. OOk dit heeft tijd nodig om te herstellen.

Om zwanger te kunnen worden beveel ik je aan om aan je herstel te werken via biofotonen of resonantie therapie. Zodat je hormonaal, enzym balans e.d en je bijnieren weer normaal functioneren.

Veel succes ermee. Bronnie
Plaats reactie